Spitalul Județean de Urgență “Mavromati” Botoșani anunță că a implementat în cadrul site-ului www.spitalulmavromati.ro un așa numit formular de sesizare, unde se pot trimite sesizari, reclamații și de ce nu chiar mulțumiri pentru serviciile oferite de c unitatea medicală.
Noul manager al Spitalului ”Mavromati”, medicul Monica Adăscăliței, a anunțat încă de la preluarea mandatului că își dorește o mai bună relație pacient-spital.
”Pentru a veni in sprijinul cetatenilor din județ, Spitalul judetean de Urgenta “Mavromati” Botosani a implementat in cadrul site-ului web www.spitalulmavromati.ro un asa numit Formular de Sesizare, unde cei care doresc a trimite sesizari, reclamatii si de ce nu chiar multumiri pentru serviciile oferite de catre spital, o pot face comletand un formular online. Dupa finalizare si trimitere acesta ajunge direct pe masa conducerii spitalului, pentru o mai buna si rapida rezolvare a problemelor si luarea de masuri corespunzatoare. Suntem convinsi ca, pe viitor, relatia pacient-spital va fi gradual imbunatatita”, transmite printr-un comunicat instituția.