SC Modern Calor SA a anunțat că, începând cu data de 1 iunie 2025, casieria din incinta Uvertura Mall Botoșani își va înceta definitiv activitatea. Măsura face parte dintr-un proces mai amplu de modernizare și eficientizare a serviciilor oferite, prin care compania dorește să pună accent pe soluții digitale și canale alternative de plată.
„Ne dorim să oferim clienților noștri mai multă flexibilitate și accesibilitate, încurajând utilizarea metodelor moderne de plată, rapide și sigure, care pot fi accesate din confortul propriei locuințe”, precizează reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.
După închiderea casieriei din Uvertura Mall, botoșănenii vor avea la dispoziție următoarele opțiuni pentru achitarea facturilor:
- Casieria de pe strada Vârnav, lângă Școala nr. 7 (program: luni – joi 07:00 – 17:00; vineri 07:00 – 14:30);
- Plata online, pe site-ul oficial www.moderncalor.ro, secțiunea Clienți;
- Rețeaua PayPoint;
- Aplicația un-doi Centru de Plăți;
- Sucursalele bancare: BRD, BCR, Banca Transilvania;
- Ghișeele Poștei Române.
Pentru detalii sau asistență în utilizarea noilor metode de plată, clienții pot apela numerele de telefon 0231 537 100, interior 113, 114, 115, 116, sau pot trimite un e-mail la [email protected] și [email protected].
Modern Calor mulțumește clienților pentru încredere și înțelegere și asigură că va continua investițiile pentru a oferi servicii adaptate nevoilor actuale.